Home
Over LS Racing
Kalender 2013
Nieuws
Foto's
Ducati
Yamaha
Merchandise
Sponsoren
Welkom bij LS Racing
Nieuws

11-06-2013 Zandvoort, het was een mooie maar koude dag we gingen voor de 2de keer op Zandvoort rijden met onze nieuwe motoren.
                 Het ging steeds sneller die dag waar we onze persoonlik snelste ronde tijden verbeterden, Dianco 2 min2 en Mauro 2 min.
                 We hebben ons gekwalificeerd op de 7de en de 27de plek.Vijfde sessie tijd voor de race, het ging bij Mauro helemaal super,
                 hij had een hele goede start en met een paar gevechten is die als vierde in de A klasse geeindigt en Dianco werd behoorlijk
                 in de weg gezeten waardoor hij niet lekker in ze ritme kwam maar toch als 17de over de streep kwam.

27-05-2013 De Ducati clubrace is achter de rug en Mauro is met een beker van de eerste plaats naar huis gegaan van de klasse Open B.
                  Het was een hectische vrijdag omdat Mauro problemen met ze koppeling had, maar uiteindelijk toch goed kunnen rijden.
                  Zaterdag kwalificatie, Mauro zat nog met ze hoofd bij de koppelings problemen dus deed hij voorzichtig om alles heel te houden
                  zodat er op zondag wel geracet kon worden. Hij heeft zich als 11de gekwalificeerd.
                  Zondag race dag, de race ging van start en Mauro had een goede start, na 2,5 ronden pakte hij de leiding maar toen werd er ineens
                  met rood gezwaaid dat betekent sessie gestopt, er waren er twee onderuit gegaan dus een herstart.
                  De herstart ging nog beter dan de eerste start en Mauro lag na 1 ronde op kop en heeft het niet meer uit handen gegeven dus de
                  EERSTE plaats was een feit, wat een geweldig weekend was het, koud maar droog en LS Racing is met een beker naar huis gegaan.

09-05-2013  Assen ons favoriete circuit 2 dagen mogen we hier knallen en oefenen voor de Ducati clubrace. De eerste paar sessies moesten we zoeken in wat voor
                  versnelling we bepaalde bochten moeten nemen want dat is anders met deze motoren die een stuk harder gaan.
                  Maar naarmate we meer rondjes reden ging dat hartstikke goed en we hebben zelfs Persoonlijke Records gereden met de oude Ruskenhoek.
                  Dianco 1 min 58 en Mauro 1 min 54. OP NAAR DE CLUBRACE.

28-04-2013 Eindelijk was het dan zover, we mochten onze nieuwe machines uitproberen op Zandvoort. We begonnen rustig om aan de motoren te wennen en na de eerste sessie
                 toen we binnen kwamen en onze helmen afgingen stonden we allebei met een BIG SMILE, wat een geweld zit er in deze motoren zeg.
                 Maar goed de hele dag lekker kunnen rijden het was wel koud maar droog en dat is het belangrijkste.
                 EInde van de dag hadden we ons als 17de (Dianco) en 23ste( Mauro) gekwalificeerd en we zijn 10de (Mauro) en 12de (Dianco) geworden.

21-03-2013 Inmiddles zijn onze motoren bestickerd met alle sponsoren en de nummers waar we mee rijden, en nu nog 3 weken wachten tot we weer mogen.
                 We hebben ook al een paar datums geprikt die al vast staan en zijn te vinden onder het kopje kalender.

04-03-2103 Inmiddels zijn we in 2013 beland, een nieuw seizoen nieuwe sponsoren en twee nieuwe motorfietsen. We kunnen niet wachten om weer op te stappen.
                 Het seizoen is voor ons al in volle gang ook al zitten we nog niet op de motorfietsen. Wat er tot nu toe is gebeurt we hebben de twee motoren laten
                 spuiten in ons kleuren, we hebben stickers laten maken met de logo's van de sponsoren en ze helemaal opnieuw bestickerd, we hebben er al nieuwe banden
                 onder laten monteren, nieuwe olie erin gedaan en remblokken vervangen en alles nagekeken zodat ze klaar zijn voor dag 1 en dat is 13-04-2013 op een zaterdag.
                 Dus als jullie willen komen kijken laat het ons even weten.

15-10-2012 DIT ALLEMAAL WORD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR ONZE WAANZINNIGE SPONSOREN, WAAR WIJ HEEL BLIJ MEE ZIJN en volgend jaar hopen we dat jullie weer
                 van de partij zijn want Mauro gaat ook een andere motor aanschaffen en zitten de stickers van onze sponsoren op twee hele mooie nieuwe dikke motorfietsen.
                 De kleurstelling word hetzelfde en ze worden weer helemaal opnieuw gestickerd waardoor we met hele nieuwe motorfietsen het seizoen weer kunnen beginnen.

                TOT VOLGEND JAAR ALLEMAAL EN HOU DE SITE IN DE GATEN VOOR DE DATA.

15-10-2012 Zandvoort we zijn onderweg voor de laatste cupdag we hebben iets nieuws, Dianco heeft voor volgend jaar een nieuwe Motor aangeschaft, een vreselijk mooie Yamaha R1.
                 Hij ging deze vandaag uitproberen omdat er niet veel kans meer in het klassement was omdat ze ons te vaak naar de A klasse hebben gedaan. Na een volledige Sessie te hebben
                 gereden was Dianco zo onder de indruk dat die niks zei alleen maar TJONGE JONGE wat zit hier een vermogen in zeg, hahaha de rest van de dag heeft die de motor
                 steeds iets meer leren kennen.
                 Mauro ging nog wel voor de dagprijzen omdat er nog een hele kleine kans was. Hij heeft in de ochtend rustig aan gedaan en ze banden gespaart. In de eertse race moest die als
                 16de straten en is die na een fel gevecht als eerste over de streep gekomen, en in de tweede race moest die ook als 16de starten en is die als tweede over de streep gekomen.
                 Dus het was gewoon een hele goed dag voor LSRACING.

11-09-2012 Zandvoort da dag begint bewolkt maar de eerste twee sessies blijven gelukkig droog en daarna begint het te regenen, de organisatie besluit om de pauze te vervroegen
                  wat goed uitpakt. De derde sessie rijden we op een opdrogende baan, en de vierde sessie is weer helemaal droog en het is zonnig. Mauro mocht vanaf de eerste plaats
                  starten in de B Klasse en bracht dat tot een goed einde en werd eerste. Dianco mocht weer in de A klasse starten als 15de en werd alsnog met een goed resultaat 10de.

15-08-2012 Zandvoort 33 graden en erg warm in een leer pak. Dianco en Mauro moesten echt een hoop water drinken want als je dorst krijg ben je te laat. Het was zo warm die dag
                 dat ze 1 sessie hebben moeten laten schieten anders waren ze niet fit genoeg voor de race. De race begint en tuurlijk moesten ze weer in de A klasse want ze waren
                 te snel geweest die dag. Met een 29de start plaats voor Dianco en een 25de strartplaats voor Mauro gingen ze er voorzitten om het tot een goed einde te brengen en
                 dat gebeurde ook Dianco is 19de geworden en Mauro 16de.

18-06-2012 Deze dag gingen we weer op Zandvoort rijden wat een hele mooie dag was en Dianco en Mauro maakte allebei weer progressie met hun tijden, maar ja het gevaar is
                 dat als de tijden goed zijn de kans groot is dat we naar de A klasse moeten en dat gebeurde dus ook. Einde van de dag de race begint en Dianco ging super goed
                 rond en toch nog 6de is geworden en Mauro werd opgehouden op de 12de plaats hij kwam niet voorbij ze voorganger, resultaat van de dag is dat we weer een
                 hoop geleerd hebben.

03-06-2012 We zijn weer onderweg naar Zandvoort weer voor een cupdag en weer hebben we geluk dat het regent. Maar dit keer ging de cup door en de hele dag lekker kunnen
                  oefenen in de regen. Dianco en Mauro en de rest van het Paddock zat te twijfelen of de regenbanden eraf moesten omdat het wisslevallig weer was, de jongens hebben
                 gekozen om de regenbanden te laten zitten,toen uiteindelijk de race van start ging was het droog en de baan droogde heel snel op met als gevolg regenbanden op
                 een droge baan. Dat gelde niet alleen voor Dianco en Mauro maar voor iedereen buiten diegen die een gok namen om op droogweer banden te gaan rijden.
                 Mauro ging daar op zich goed mee om, maar de motor ging alle kanten op en is uiteindelijk toch nog tweede geworden en bij Dianco voelde de motor niet goed
                 aan en is toch nog 8ste geworden.

14-05-2012 Het weekend van de clubrace stond voor de deur en we zijn donderdagochtend gaan rijden richting assen. Vrijdag was de trainingsdag en het ging allemaal goed
                 Mauro reed een persoonlijk snelste tijd van 1 min 59 op een vrijdag met een heleboel wind.
                 Zaterdag is de dag van de kwalificatie Mauro moest een snelle tijd neerzetten omdat die voorin de snelste 2 klepper klasse uit wilde komen en dat deed die ook
                 het werd een 1 min 58 gunstig voor de race want hij mocht als 8ste starten en dat betekent een paraplu meisje haha.
                 Zondag race dag zodra de race dichterbij kwam werd de spanning hoger. Uiteindelijk de race begint Mauro had een slecht start en wilde het te snel goed maken waardoor
                 die bij de GT Bocht een foutje maakt en het grind in ging. Toen hij er uitkwam lag die 44ste, maar met het mes tuusen ze tanden en een paar ronden van 1 min 57
                 is die uiteindelijk toch nog 15 geworden van de 44 motoren.

02-05-2012 Vandaag zijn we onderweg naar Assen ons favoriete circuit zeg maar gerust geweldig circuit. Het nadeel op Assen hier rijden we nooit een race maar het is een
                 goede training voor de Ducati clubrace die op 13 mei word gehouden. De dag begint goed met het weer en het blijf de gehele dag droog.Zowel Dianco als Mauro
                 verbeterde allebei hun snelste tijd op Assen Dianco reed een 1min 59 en Mauro 2 min rond.

21-04-2012 Zo gelukkig is het seizoen weer begonnen en we hebben er verschrikkelijk veel zin in. Helaas beginnen we het seizoen met regen en we hebben de hele dag
                regen, wat boffen we toch. Door het vele regen word de race van vandaag afgelast, helaas. Toch hebben we vandaag ondanks de regen weer genoten.

4-10-2011 Eerst even over Assen voordat we het over de laatste racedag gaan hebben. Uiteraard gingen we de avond ervoor alvast naar Asssen, we zijn bijna op het circuit
               het is rond 11 uur en toen begon het zo hard te regenen dat we niet meer konden zien waar we heen moesten en we zeiden tegen elkaar dat beloofd wat voor morgen!
               De camper staat we hebben een mooi plekje gevonden achter het toilet gebouw lekker uit de wind, zo en nu is het tijd om te gaan slapen.
               We werden wakker en we keken naar buiten en het was wind stil en en beetje bewolkt , uiteindelijk hebben we 1 sessie niet gereden, de rest van de dag was
               mooi weer en we hebben lekker onze rondjes kunnen rijden. WAT IS ASSEN EEN GEWELDIG CIRCUIT.
               
               Zo onderweg naar Zandvoort onze laatste circuitdag en race van het seizoen vandaag worden er twee races gereden dus dubbele punten. Dianco staat op dit moment 4de
               in het kampioenschap en Mauro 10de. Dianco maakt nog kans op het kampioenschap maar dan moet hij de drie hele snelle jongens die voor hem staan zien te verslaan,
               het word wat lastig met bijna 10 punten achterstand maar het is mogelijk, en Mauro kan alleen nog plekken stijgen. De trainingen beginnen en we zijn lekker aan het rijden
               en alles gaat naar wens. Uiteindelijk komt dan de eerste race Dianco start wat verder naar achteren omdat ze kwalificatie niet ging zoals het moest op nieuwe banden.
               Mauro stond wat verder naar voren en achter 1 van Dianco ze concurrenten, Mauro zijn taak was simpel maar tegelijlertijd ook lastig, hij moest die concurrent inhalen en achter
               hem zien te houden wat uiteindelijk niet is gelukt . Dianco heeft uiteindelijk twee hele goede inhaalrace's gereden en is 4de en 5de geworden en Mauro 7de en 8ste. Maar in
               het EINDKLASSEMENT is DIANCO 3de geworden en MAURO 4de JONGENS van harte GEFELICITEERD.
              
1-9-2011  Dit keer gingen er weer twee motoren op de aanhanger want Mauro mocht weer gaan rijden. De dag begon kletsnat op zandvoort dus we moesten gelijk gaan
               sleutelen want de regenbanden moesten er onder. Mauro had nog niet met regenbanden gereden dus die ging achter Dianco aan om te kijken wat kon en niet kon,
               het ging allemaal goed en we kwamen steeds beter in ons ritme en uiteindelijk kwam de zon ook in zijn ritme dus gingen 's middags de gewone banden er weer onder.
               We moesten ons 's middags kwalificeren voor de race Dianco reed een hele goede ronde met een persoonlijk record van 2 min 8 en hij kwalificeerde zich als 9de en
               Mauro als 14de wij dachten hoe kunnen we nou zo laag staan wat bleek ze hadden ons in de A klasse gedaan.We probeerden nog een beetje te protesteren maar
               het moch niet baten uiteindelijk werd Dianco 6de met een nog beter persoonlijk record van 2 min 6 en Mauro werd 9de, uiteindelijk een goede uitslag aangezien
               we in de A klasse moesten rijden. Nou op naar 7 september in Assen.

9-8-2011  Helaas moest Dianco weer alleen rijden het pluspuntje was wel dat Mauro die vrijdag ervoor groen licht had gekregen van de dokter om weer te gaan rijden
               maar deze dag had Mauro al geanulleerd jammer genoeg.In de ochtend hadden we weer alleen maar regen, dus lekker je rondjes rijden en hopen op mooi
               weer en dat gebeurde vanaf een uur of 11 werd het mooi weer. Dianco vroeg aan Mauro he maat ga jij even rijden maar Mauro twijfelde omdat het nog
               een beetje nat was en hij nog nooit op zijn Yamaha gereden had, maar uiteindelijk trok hij zijn pak aan en ging een paar rondjes rijden.
               Het ging hartstikke goed en Mauro had geen last van zijn pols.
               Einde van de dag was het weer tijd voor de cup dianco ging goed van start en hield stand tussen al die snelle jongens, en is uiteindelijk na een rommelige race
               met een hoop val partijen als vierde over de streep gekomen met een persoonlijk ronde record.

17-6-2011 Dianco moest dit keer alleen op zandvoort rijden want Mauro zat nog in het gips van Assen. Het was 's ochtends wat het weer betreft een drama,
                het pluspunt daarvan was dat de regenbanden er voor het eerst konden worden gemonteerd. Na 2 sessies gereden te hebben kreeg Dianco steeds meer
                gevoel ermee en ging steeds sneller, ik vroeg aan hem hoe rijd het nou het antwoord luidde raar maar waanzinnig om zo te kunnen rijden in de regen.
                'S middags klaarde het op en konden de regenbanden er vanaf en de gewone banden er weer onder, lekker een paar ronden nog droog gereden en hij was klaar
                voor de cup maar helaas ging die niet door omdat het de hele dag geregend had.

30-4-2011 Het seizoen is weer van start gegaan.Op 29 april waren we eindelijk weer op zandvoort waar onze eerste circuitdag was.
               Het was mooi weer en we hadden er verschrikkelijk veel zin in, Dianco en Mauro hadden allbei hun persoonlijke ronde tijd verbeterd,
               ze reden allebei 2 min 11 sec. Die dag was ook onze eerste MSL Cup waar Dianco pole position trainde en Mauro de 5de tijd had.
               We gingen van start en Dianco hield in het begin de eerste plek vast, helaas was er eentje in onze groep zo snel dat we hem niet bij konden houden
               uiteindelijke race uitslag was dat Dianco 7de is geworden en Mauro 2de.

4-5-2011  Dinsdag 3 mei was het weer zover om op Assen te mogen rijden helaas moesten we de oude Ruskenhoek rijden, maar dat moesten we vorig jaar ook
               dus konden we wel goed kijken of we sneller waren dan vorig jaar en dat was zo,Dianco reed 2 min 5 sec. en Mauro reed 2 min. 3 sec.

               13,14 en 15 Mei dat waren de data voor de clubrace helaas heeft Mauro alleen VRIJDAG DE 13 gereden waarom staat dat in hoofdletters?
               Mauro kreeg in de Strubben een HIGH SIDER waarbij hij een botje in z'n hand heeft gebroken waardoor hij de rest van het weekend niet
               kon rijden.Het positieve van het weekend was dat die over 1 rondje 1min 59 sec. heeft gedaan.

 


HomeOver LS RacingKalender 2013NieuwsFoto'sDucatiYamahaMerchandiseSponsoren